Esat tāds cilvēks, kura klātbūtnē pašam gribas būt labākam. …visu mācību procesu pasniedzāt un organizējāt ļoti interesantu.…visvairāk atceros tieši tās nodarbības, kurās pati tiku iesaistīta un bija kas jādara/jāsaka. Vēlreiz milzīgs paldies un uz tikšanos! - Dace Alekna, SIA “Baltijas Datu Akadēmija” klientu attiecību vadītāja.
 Paldies arī Jums par jauko, atraktīvo lekciju. Vakar saņēmu tikai labus atsauksmes par dzīvo lektori. - 

Mārīte Dīriņa | Profesionālās tālākizglītības iestāde "LDZ Mācību centrs", Centra vadītājs

Atsauksmes rada vērtīgu mijiedarbību ar klientu

Paldies par klientu atsauksmēm!

Paldies par semināru “Konfliktu risināšana”!Ļoti labs, kvalitatīvs, vērtīgs, izskaidrojošs seminārs. Pat brīnos kādēļ bija tikai 3 apmeklētāji. Tur vajadzēja būt vismaz 33 vai 303 apmeklētājiem. Paldies! Ar cieņu, Ieva

Vēlējos uzrakstīt nelielu kopsavilkumu un atsauksmi par Jūsu sniegto apmācību kursu Biroja vadībā. 
Man tik tiešām ļoti patika abas šīs apmācību dienas un laiks tik ātri paskrēja, ka gribējās, lai ir turpinājums, jo bija ļoti aizraujošs saturs un pasniegšanas veids. Principā viss, par ko Jūs stāstījāt, ir novērots, pieredzēts vai neapzināti ar to saskaramies katru dienu. Man ir diezgan raiba darba pieredze un arī "bagāžiņa" no psiholoģijas programmas studiju laikiem, tāpēc daudz kas bija ļoti pazīstams arī no tā ko minējāt saistībā ar psiholoģijas tēmu.


Ļoti ceru, ka visu šo kopumu varēšu pielietot savos turpmākajos amatos un man izdosies realizēties savā sapņu darbā! Ceru, ka uz drīzu tikšanos citos kursos!
Patiesā cieņā,
Agnese